“Lāči” šogad plāno iekarot Lietuvas tirgu

Maizes un konditorejas produkcijas ražotājs “Lāči” šogad plāno sākt produkcijas realizāciju Lietuvā, aģentūrai BNS pastāstīja “Lāču” īpašnieks Normunds Skauģis.

“Mēs tulīt pat uzsāksim mūsu cepumu tirdzniecību Lietuvā. Tuvākajā laikā pirmā partija ies projām uz turieni,” sacīja Skauģis.

Viņš arī norādīja, ka uzņēmums šogad iecerējis piesaistīt jaunus tirgus, kā arī palielināt eksporta īpatsvaru un kopējo pārdošanas apmēru ārpus Latvijas. “Ļoti daudz strādājam tieši uz eksportu. Rudenī plānojam piedalīties arī izstādē “Anuga 2015″ [Vācijā], kas ir Eiropas centrs, jo tur sabrauc visi, kam interesē pārtikas nozare,” sacīja Skauģis.

Pēc viņa teiktā, uzņēmuma eksporta īpatsvars šobrīd ir 5% un tuvākajos gados to plānots attīstīt, pie kā uzņēmums ļoti nopietni strādā.

Viņš arī pastāstīja, ka šogad ir palielinājušies “Laču” pārdošanas apmēri ASV tirgū, kur uzņēmums produkciju eksportē jau vairākus godus. “Šobrīd tie rezultāti ir tādi, par kuriem ir prieks,” sacīja Skauģis.

Vienlaikus viņš atgādināja, ka uzņēmums strādā arī pie tā, lai sāktu eksportu uz Honkongu. “Tur mums ir atrasts labs, nopietns sadarbības partneris, kurš saprot un pazīst mūs,” teica Skauģis, piebilstot, ka eksporta uz Honkongu varētu izdoties sākt šā gada beigās.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2013.gadā “Lāči” strādāja ar 7,121 miljona eiro apgrozījumu un guva 258,4 tūkstošu eiro peļņu, savukārt 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

Zīmols “Lāči” izveidots 1993.gadā. Uzņēmuma ražotne atrodas Babītes pagastā. “Lāču” vienīgais īpašnieks ir Skauģis. Saskaņā ar uzņēmumā sniegto informāciju, “Lāči” šobrīd eksportē produkciju uz Krieviju, ASV, Igauniju, Lielbritāniju un Austrāliju.

BNS

Piedalīties diskusijā par šo rakstu:

Copyright © 2016 LKJA, visas tiesības paturētas.