“NP Foods” šogad plāno apgrozījuma pieaugumu

Pārtikas ražotāju grupa “NP Foods” šogad plāno sasniegt apgrozījuma pieaugumu, aģentūrai BNS sacīja “NP Foods” grupas komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne.

“Mums, protams, ir mērķis būt labākiem nekā pagājušajā gadā,” sacīja Erciņa-Užāne, piebilstot – tā kā “NP Foods” mātesuzņēmums “Orkla” ietilpst biržā, informāciju par plānoto apgrozījuma pieauguma apmēru, kā arī pagājušā gada finanšu rezultātiem, uzņēmums nedrīkst sniegt.

Pēc viņas teiktā, apgrozījuma pieaugumu “NP Foods” plāno sasniegt pateicoties darbībai vietējā tirgū, kā arī eksporta attīstībai. Lielāko daļu produkcijas uzņēmums šobrīd realizē vietējā un pārējo Baltijas valstu tirgū. Lai arī eksporta īpatsvaru tuvākajā nākotnē nav plānots kāpināt, kompānija ir iecerējusi palielināt eksporta apmēru absolūtos ciparos.

Erciņa-Užāne arī piebilda, ka “NP Foods” šā gada eksporta prioritāte ir attīstība ASV tirgū.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 12.martā noslēdzās “NP Foods” un tam piederošo uzņēmumu “Laima”, “Staburadze”, “Staburadzes konditoreja”, “Gutta”, “Saldumu tirdzniecība”, “NP Logistics” un “Margiris” pārdošanas darījums. Latvijas konkurences padome 10.janvārī atļāva “Orkla” un “NP Foods” apvienošanos.

“NP Foods” apvieno Latvijas un Lietuvas pārtikas, tirdzniecības un loģistikas uzņēmumus “Laima”, “Staburadze”, “Gutta”, “Staburadzes konditoreja”, “Saldumu tirdzniecība”, “NP Logistics” un Lietuvas “Margiris”. Tas ir Latvijas lielākais vadības uzņēmums saldumu un dzērienu nozarē. Kompānija 2013.gadā strādāja ar 64,323 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās 3,6 reizes un sasniedza 1,107 miljonus eiro. “NP Foods” 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

BNS

Piedalīties diskusijā par šo rakstu:

Copyright © 2016 LKJA, visas tiesības paturētas.