Šogad ar peļņu strādāt plāno ”Aldaris”

Latvijas alus darītava “Aldaris” šogad plāno strādāt ar peļņu, aģentūrai BNS sacīja “Aldara” izpilddirektors Marguss Kasteins.

Viņš norādīja, ka “Aldara” galvenie mērķi šogad ir gūt peļņu, turpināt stiprināt pozīcijas alus pārdošanas ziņā un kļūt par nozīmīgu tirgus spēlētāju ekskluzīvā alus jeb “craft” segmentā. “Mums ir ļoti labs mārketinga plāns, mums ir daudz janu inovāciju, pavisam jaunu produktu,” sacīja Kasteins, komentējot, kādā veidā šā gada mērķus “Aldaris” plāno sasniegt.

Viņš nevarēja atklāt šā gada kopējo investīciju apmēru, taču norādīja, ka alus darītavā un muzeja izveidē “Aldaris” pēdējo divu gadu laikā ir investējis četrus miljonus eiro. “Mums ir jākoncentrējas un jāpiesaista cilvēki [alus muzejam], tas ir vēl viens darbs. Šobrīd mēs esam tikai atvēršanas stadijā, taču mums ir jāpiesaista cilvēki, jāpadara projekts dzīvotspējīgs,” sacīja Kasteins, piebilstot, ka uzņēmums šogad ieguldīs papildu investīcijas mārketingā un jaunos produktos.

Tāpat viņš pastāstīja, ka sadarbībā ar Rīgas domi “Aldaris” plāno sakārtot alus darītavas apkārtnē esošo Dauderu parku. “Plāns ir izveidot Dauderu parku par ļoti jauku vietu,” sacīja Kasteins.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka “Aldaris” pagājušajā gadā strādāja ar mazākiem zaudējumiem nekā 2013.gadā, savukārt uzņēmuma apgrozījums saglabājās iepriekšējā gada līmenī. Precīzi 2014.gada “Aldara” finanšu rezultāti vēl nav publiskoti. Savukārt 2013.gadā “Aldaris” strādāja ar 36,352 miljonu eiro apgrozījumu un 10,281 miljona eiro zaudējumiem.

“Aldaris” ir dibināts 1865.gadā. “Aldaris” ir “Carlsberg” grupas uzņēmums. Pašlaik “Aldara” produktu portfelī ir dzērieni pārstāvēti sešās grupās – alus, dzeramais ūdens, alkoholiskie kokteiļi, sidrs, bezalkoholiskie dzērieni un enerģijas dzērieni.

BNS

Piedalīties diskusijā par šo rakstu:

Copyright © 2016 LKJA, visas tiesības paturētas.